Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bukowinie Tatrzańskiej

Zapytanie ofertowe na realizacje zadania - schronienie dla osób bezdomnych

Utworzono dnia 30.12.2019

  Bukowina Tatrzańska , dnia  30 grudnia 2019 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2019

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Bukowina Tatrzańska, 34-530 Bukowina Tatrzańska

NIP:  736 171 72 20 REGON:  491892067

Dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Bukowinie Tatrzańskiej

Tel./ Fax. 18 20 77 110

E-mail: ops.bukowinatatrzanska@wp.pl

II. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr 1) na podstawie zapisu art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 )

 

Przedmiot zamówienia:

1.Świadczenie usług schronienia  dla  1 osoby bezdomnej  w postaci :

  1. 1 schroniska dla bezdomnych,
  2. 2 noclegowni
  3. 3 ogrzewalni

a) osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania jest gmina Bukowina Tatrzańska (w oparciu o art.101ust.2 ustawy z dnia 12 marca 2004r./Dz. U. z 2019r. poz. 1507 ze zm./)

b) potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest Gmina   Bukowina Tatrzańska

2. Każdorazowe umieszczenie osoby o której mowa w pkt. 1. odbywa się na podstawie skierowania do noclegowni i ogrzewalni lub indywidualnej decyzji administracyjnej o umieszczeniu w schronisku, wydanej przez Kierownika  Gminnego  Ośrodka Pomocy Społecznej w  Bukowinie Tatrzańskiej.  Decyzje zawierać będą Imię i Nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usług .

  • W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług
    w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zastaje potwierdzone kopią skierowania lub decyzji administracyjnej w ciągu 7dni.

 

3. Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa:

  • w pkt.1 , ppkt. 1.1 standardu podstawowych usług, kwalifikacji osób świadczących usługi oraz standardu obiektu o jakim mowa w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla bezdomnych i ogrzewalni ( Dz. U. z 16 maja 2017 r. poz. 953),
  • w pkt.1 ppkt.1.2 : standardu podstawowych usług, kwalifikacji osób świadczących usługi oraz standardu obiektu o jakim mowa w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla bezdomnych i ogrzewalni ( Dz. U. z 16 maja 2017 r. poz. 953),
  • w pkt.1 ppkt.1.3: standardu podstawowych usług, kwalifikacji osób świadczących usługi oraz standardu obiektu o jakim mowa w załączniku nr 3 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla bezdomnych i ogrzewalni ( Dz. U. z 16 maja 2017 r. poz.953),

4. Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych
z terenu Gminy  Bukowina Tatrzańska dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.

 

5. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 10 dnia następnego miesiąca  następującego  po  miesiącu  w  którym  osoba  została  umieszczona.


6.Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi
w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do OPS.

a) podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia; b) Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.


7. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy   do 31 grudnia 2020r.


8. Warunki i zakres realizacji :

  1. Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.
  2. Stawkę godzinową należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1).
  3. Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania .
  4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

 

9. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostaną w umowie .

 

III Kryteria wyboru oferty:

a) najniższa cena za godzinę usługi zaoferowana przez oferenta ,

b) dogodne umiejscowienie - najbliższa odległość od siedziby zamawiającego

 

1.Sposób przygotowania oferty :

a) wypełniony formularz ofertowy wg złącznika nr 1

b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków wg załącznika nr 2

 

2. Miejsce i termin złożenia ofert

Oferty można składać w następujący sposób :

a) drogą elektroniczną na adres e‐ mail : ops.bukowinatatrzanska@wp.pl

b) drogą pocztową na adres: Ośrodka Pomocy Społecznej w Bukowinie Tatrzańskiej

 

Oferty należy składać  do  15  stycznia 2020 r. do godz. 12.00.

Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

 

W toku badania i oceny ofert  Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający poprawia w ofercie:

- oczywiste omyłki pisarskie,

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę uprawnioną.

3. Wybór najkorzystniejszej oferty:

a) o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty, podając nazwę firmy i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru.

b)Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

4.Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie.

Imię i Nazwisko : Zofia Wojtas - Kierownik OPS

 

Załączniki :

1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1

2.Oświadczenie o spełnianiu warunków - załącznik nr 2

 

Bukowina Tatrzańska, dnia 30.12.2019 r.

 

 

 

                                                                            

 

 

ZAŁĄCZNIKI: