Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bukowinie Tatrzańskiej

Informacja dla wnioskodawców

INFORMACJA   DLA   WNIOSKODAWCÓW -

POMOC  MATERIALNA  O  CHARAKTERZE  SOCJALNYM  DLA  UCZNIÓW  !!!


Faktury   należy dostarczyć  za zakup  artykułów szkolnych   dla  wszystkich uczących się dzieci  na które zostało przyznane świadczenie .

Pełnoletni uczniowie przedkładają faktury na swoje imię i nazwisko.

Przy wystawianiu faktury/rachunku należy zwrócić uwagę na nazewnictwo zakupionych artykułów, aby były zgodne z nazwami umieszczonymi w w/w katalogu zakupów. Istotne jest także aby plecak, miał adnotację „szkolny”.

Refundacja przyznanego świadczenia  następuje w poniższych okresach rozliczeniowych :

     - do 30  grudnia danego roku szkolnego   -
       Ośrodek  uwzględnia  faktury od miesiąca lipca poprzedzającego dany  rok szkolny  do
       listopada.

       Termin dostarczenia rachunków do Ośrodka – 30 listopad  danego roku

    -  do 30  czerwca danego roku  -
       Ośrodek uwzględnia  faktury od stycznia do maja danego roku.

       Termin dostarczenia faktur  do Ośrodka – 31 maj danego roku.

Nie dostarczenie faktur  skutkuje  brakiem wypłaty świadczenia .

Wydatki  kwalifikowane do refundacji:

 a) podręczników, lektur, encyklopedii, słowników i innych książek pomocniczych do realizacji procesu dydaktycznego, edukacyjnych programów multimedialnych, sprzętu komputerowego itp.,

b) pomocy dydaktycznych i przyborów szkolnych tj.: zeszytów, długopisów, piórników, plecaków i innych artykułów szkolnych . Wymagane jest także by np. plecak, miał adnotacje „szkolny” . W przypadku braku takiej adnotacji wnioskodawca winien złożyć stosowne oświadczenie.

c) innych pomocy niezbędnych do udziału w dodatkowych zajęciach edukacyjnych

d) pokrycie kosztów zakupu biurka , krzesła do biurka .